Co możemy zjeść na kolację w trakcie trwania diety?

Dbając o zachowanie smukłej figury często rezygnujemy ze spożywania wieczornego posiłku. Na przekór popularnej opinii, takie postępowanie jest niewłaściwe i często prowadzi nie do spadku wagi, ale wręcz do jej zwiększenia. Kolacja jest bowiem jednakowo ważnym posiłkiem jak na przykład obiad lub drugie śniadanie. omijanie jej niejednokrotnie może prowadzić tylko do wzrostu nadwagi, braku możliwości zrzucenia kilogramów bądź do znacznego osłabienia metabolizmu.


Warto zatem mieć na uwadze, iż lekka kolacja jest niezwykle ważnym posiłkiem. Wiele osób nie wie jednak, z których produktów ma się ona składać, by prowadziła do ubytku wagi oraz utrzymania szczupłej sylwetki. Będąc na diecie, nie powinno się spożywać podczas swego ostatniego posiłku danego dnia węglowodanów. Dobra kolacja podczas odchudzania powinna zatem składać się wyłącznie z warzyw i z produktu białkowego.

Stworzenie dietetycznej kolacji z takich składników nie jest jednak trudne. Można przecież zjeść wieczorem prostą sałatkę w stylu śródziemnomorskim i odtłuszczony serek wiejski, albo też przygotować jajecznicę z dwóch jajek smażonych na kilku kroplach oliwy i sałatkę z pomidorów. Właściwym wyborem na wieczorny posiłek będzie również ryba - trzeba jednak pamiętać, żeby była ona chuda. Niewskazane jest więc wybieranie takich ryb jak śledź, łosoś czy też tuńczyk w oleju lub też halibuta - należy zastąpić je na przykład chudym pstrągiem czy tuńczykiem, ale w sosie własnym. Należy także postarać się codziennie jadać inny produkt białkowy na kolację, by dostarczyć sobie jak największej ilości niezwykle ważnych, różnorodnych witamin i składników mineralnych.

Copyright 2018 © by Zdrowo Żyć. All rights reserved. | Template by W3layouts